خرید خانه در استانبول

۳۶ بازديد


اگر سوالات زیادی در مورد خرید ملک در ترکیه و موارد مربوط به آن دارید، مثلا اینکه آیا خرید آپارتمان بهتر است یا ویلا در استانبول؟ آیا خرید آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول تصمیم درستی است یا خرید آپارتمان اقساطی در استانبول؟ قیمت آپارتمان در استانبول چقدر است؟ بهترین محله ها برای خرید خانه در استانبول کدامند؟ ارزان ترین و گران ترین مناطق استانبول کجاست؟ هزینه اجاره خانه در استانبول چقدر است؟ و بهترین مکان برای خرید ملک در استانبول کدام است؟ در آنجا که آن را دارید، می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در ادامه این مقاله شرکت مهاجرتی بیابید.

آشنایی با استانبول

این شهر بزرگترین و تاثیرگذارترین مرکز مالی و فرهنگی ترکیه است که با رشد اقتصادی چشمگیر و فرصت های متعدد همواره مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار دارد.

رشد قیمت املاک و مستغلات در استانبول، همراه با رشد اقتصادی و رقابت شرکت های بزرگ ساختمانی، خریداران خارجی را بیشتر و بیشتر به خرید خانه در استانبول سوق داده است.

شهر استانبول

حقوق و مزایای خرید ملک در استانبول

استانبول با ۱۶ میلیون نفر جمعیت که به طور غیررسمی ۲۰ میلیون نفر است، بزرگترین شهر ترکیه است و یکی از مهم ترین شهرهای اقتصادی و توریستی ترکیه به حساب می آید.

1. حق بیمه بیشتر از شهرهای دیگر

2. امکان کسب درآمد بیشتر در اجاره های کوتاه مدت و بلند مدت نسبت به سایر شهرها

3. فروش به دلیل تقاضای بیشتر نسبت به سایر شهرها آسانتر و سریعتر است

4. دسترسی بیشتر به شهرها و کشورها از طریق حمل و نقل هوایی و زمینی

5. دارای محتوای شهری، تفریحی، بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است

6. آب و هوای مناسب و معتدل و موقعیت جغرافیایی

مراحل خرید خانه در استانبول

1. اموال مورد نظر را جستجو و انتخاب کنید

2. پرداخت 10% مبلغ فروش به عنوان ودیعه یا پیش پرداخت به فروشنده

3. امضای قرارداد

4. کارشناسی رسمی را از خریدار دریافت می کند

5. امضاء و مبادله مدارک توسط خریدار و فروشنده در دفتر تاپو (در صورت عدم تسلط به زبان ترکی، حضور مترجم رسمی دادگاه الزامی است)

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در استانبول

1. اصل و کپی قانونی گذرنامه مشتری

2. شماره مالیات خریدار

3. دو عکس

4. حساب های بانکی

با خرید ملک در استانبول در ترکیه زندگی کنید

با سست شدن قوانین مهاجرت و امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در بازار املاک، بسیاری تنها با خرید ملک به دنبال اخذ اقامت ترکیه هستند.

طبق آخرین تغییرات قانون خرید مسکن که در آبان ماه 1392 ابلاغ شده است، حداکثر قیمت خرید ملک 200 هزار تومان است.

اگر شما نیز به دنبال اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در استانبول هستید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به مقاله زندگی در ترکیه از طریق خرید ملک به تمامی اطلاعات لازم دسترسی داشته باشید.

قیمت مسکن در استانبول در سال 2023

قیمت خانه در استانبول مانند تمام شهرهای دنیا بستگی مستقیم به شرایط و قدمت ملک، ساخت و ساز و مفهوم خانه دارد. در این قسمت سعی شده است قیمت ها تنها از نظر موقعیت های جغرافیایی مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. در مقایسه با سایر شهرهای معروف دنیا، قیمت املاک در استانبول پایین است، در نتیجه سرمایه گذاران خارجی از ایران، عراق، روسیه و قطر در سال های اخیر اقدام به خرید خانه در استانبول کرده اند.

بسته به موقعیت جغرافیایی هر منطقه، قیمت خانه در هر منطقه نیز متفاوت است. عواملی مانند نزدیکی به مرکز شهر، قرار گرفتن در کنار دریا، چشم انداز جنگل و دسترسی به خدمات عمومی عواملی هستند که بر قیمت خانه ها در استانبول تأثیر می گذارند.

قیمت آپارتمان در استانبول 2023

رایج ترین سوالی که مشاوران ما از خریداران می پرسند این است که قیمت آپارتمان در استانبول چقدر است؟ متاسفانه این سوال آنقدر کلی است که پاسخ دقیقی وجود ندارد. این شهر پر از مناطق گران قیمت و ارزان، مناطق شلوغ و آرام و ساختمان های مجلل و قدیمی است.

به طور کلی قیمت آپارتمان در استانبول نسبت به شهرهای دیگر ترکیه بالاتر است و کیفیت زندگی، مزایا و اجاره بها مشابه است. قیمت آپارتمان در استانبول از چند صد هزار لیر تا چند صد هزار دلار متغیر است و گزینه های زیادی را در اختیار خریداران قرار می دهد.

قبل از شروع خرید خانه در استانبول، بودجه خود را تعیین کنید تا آپارتمان مناسب برای پول خود را پیدا کنید.

مقایسه خرید ملک در مناطق آسیایی و اروپایی استانبول

با توجه به قیمت آپارتمان ها و کیفیت بالای ساخت، خرید آپارتمان در استانبول تصمیم درستی به نظر می رسد. اتفاقات اقتصادی و کاهش چشمگیر فعالیت های اقتصادی باعث کاهش موقت قیمت ملک و ایجاد فرصت مناسب برای سرمایه گذاران و خرید خانه در استانبول شده است. سوالی که ذهن خیلی ها را درگیر کرده و شاید برای شما هم مهم باشد این است که آیا خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول بهتر است یا خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول؟

هر دو بخش اروپایی و آسیایی استانبول دارای محله های عالی، معمولی و فقیر هستند. به طور کلی قسمت آسیایی در بین ترک ها محبوبیت بیشتری دارد و اکثر ترک های استانبول آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول را بسیار بیشتر از قسمت اروپایی ترجیح می دهند.

خرید آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول

اگر بخواهیم خرید خانه در منطقه آسیایی استانبول را به اختصار بررسی کنیم، ابتدا باید به مناطق کادیکوی، بکوز و اسکودار، پرطرفدارترین و گران ترین مناطق منطقه آسیایی که اکثر ساکنان آن هستند، اشاره کنیم. . . متشکل از ترکان سرمایه دار استانبول است. بر اساس برنامه دولت ترکیه برای ایجاد مرکز مالی جهانی در منطقه آتشیر، انتقال موسسات مالی و بانک ها به این منطقه باعث افزایش رشد اقتصادی این منطقه می شود. این موضوع تا به امروز یکی از موارد مهم در منطقه اروپایی استانبول بوده است.

برخی از مناطق رشد مانند Kartal، Maltepe و Pendik به دلیل خط ساحلی خود و هزینه پایین خرید آپارتمان در بخش آسیایی استانبول، خریداران زیادی را با بودجه متوسط ​​جذب کرده اند. تفاوت اصلی این مناطق با مناطق مرکزی و ضعیف در منطقه اروپایی، زیرساخت قوی و موقعیت ساحلی آنهاست، بنابراین بهتر است آپارتمان در قسمت آسیایی استانبول در مقایسه با خرید آپارتمان در قسمت غربی استانبول خریداری کنید. منطقه یک گزینه است. سرمایه گذاری و زندگی بهتر.

خرید آپارتمان در قسمت اروپایی استانبول

بسیاری از خارجی ها هنوز استانبول را به عنوان بخشی از اروپا می شناسند. قرار گرفتن اکثر ادارات دولتی و تردد روزانه میلیون ها گردشگر به این نقطه از شهر باعث رونق اقتصادی شده است. آره، زاکریاکوی رونق مسکن و ضعف بخشی از اروپا را تقسیم می کند. ، مسلک، سیسلی، نیسانتاشی، Lunet و Bebek مکان های گران قیمت برای خرید خانه در بخش اروپایی استانبول هستند، در حالی که Kaythane، تکسیم و باهچه اولر مکان های متوسطی برای خرید خانه در بخش اروپایی استانبول هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.