لیست بهترین کارتون های سال 2024 را ببینید

۲۲ بازديد


هر ساله انیمیشن های زیادی در ژانرهای مختلف توسط استودیوهای انیمیشن سازی تولید و منتشر می شود. هر یک از آنها پویا و عمیقاً بینش هستند و برای کودکان و بزرگسالان جذاب خواهند بود. از ابتدای سال 2024 انیمیشن های زیادی منتشر شده است و بقیه همچنان در حال پخش هستند. لیست زیر شامل بهترین انیمیشن های سال 2024 در ژانرها و موضوعات مختلف است که برخی از آنها دنباله انیمیشن جدید منتشر شده قبلی هستند.

1. Orion da Darkness Animation; Orion da Dark

در دنیای رنگارنگ کودکان، گاهی اوقات چیزهایی وجود دارد که باعث ترس و اضطراب آنها می شود و در مواردی بر عملکرد و رفتار سالم آنها تأثیر می گذارد. اقتباس متحرک شکارچی و تاریکی به این نکته بسیار مهم در آموزش کودکان می پردازد. این انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته اما یارلت ساخته شده است که داستان آن حول محور یک پسر مدرسه ای می گذرد. این پسر هر روز با ترس غیرقابل کنترل و دائمی از هزار چیز دست و پنجه نرم می کند.

او از زنبورها، سگ ها، دریا، افتادن از صخره و به خصوص تاریکی می ترسد. در قسمت دیگری از کارتون، اوریون با ترس اصلی خود یعنی تاریکی مواجه می شود و ظاهر واقعی تاریکی سعی می کند او را متقاعد کند که دیگر هیچ خطری پشت آن نیست. این انیمیشن 2024 علاوه بر کودکان می تواند برای بزرگسالان نیز سرگرم کننده و موثر باشد. اگر آن را تماشا کنید، خواهید دید که شنیدن و رویارویی با ترس های خود موثرترین راه برای مقابله با آنها است. اگر به ژانر ترسناک علاقه دارید، بهترین انیمیشن ترسناک را بررسی کنید.

2. داخل، خارج 2; داخل بیرون 2

انیمیشن Inside Out انیمیشنی عالی از استودیو پیکار است که در سال 2024 منتشر خواهد شد.این انیمیشن را می توان به عنوان هنر مطالعه رویاها، خاطرات، احساسات انسانی و نحوه کنترل آنها ارائه داد. بهترین تصویر سال 2024، Inside Out، دیدگاهی کاملا متفاوت و جدید از احساسات را نشان می دهد. چون حالا شخصیت اول داستان به سن جوانی رسیده است.

نوجوانی این دختر پویا در Insideout 2 شما را در معرض بسیاری از احساسات جدید و متضاد قرار می دهد. با توجه به اینکه انسان در دوران نوجوانی چالش های عاطفی و روانی زیادی را تجربه می کند، به تصویر کشیدن آن ها در انیمیشن های داخلی باید در بیرون، بسیار جالب و متفاوت باشد. مهم ترین ویژگی قسمت دوم انیمیشن Insideout اضافه شدن احساسات جدیدی مانند اضطراب، کسالت، حسادت و شرم است.

3. پاندا کونگ فو کار; پاندای کونگ فو کار ۴

حتما قسمت اول انیمیشن پاندای کونگ فو کار را دیده اید و با قهرمان محبوب آن پو آشنا هستید. اگر تا به حال این انیمیشن جذاب و لذت بخش را تماشا نکرده اید، همین حالا آن را تماشا کنید. حالا قسمت چهارم این انیمیشن جدید در سال 2024 منتشر شده است و داستان این پاندا را ادامه می دهد. در قسمت اول انیمیشن پو موظف بود خودش را باور کند و وارد دنیای کونگ فو شود و این کار را به خوبی انجام داد.

کارتون های پاندای کونگ فو کار پر از اتفاقات سرگرم کننده، خنده دار و غیرمنتظره است. در این قسمت خواهید دید که چگونه شخصیت اصلی با چالش ها و مسائل جدیدی روبرو می شود و سعی می کند بر آنها غلبه کند. تماشای این انیمیشن 2024 می تواند احساساتی مانند اعتماد به نفس، سازگاری با تغییر و اشتیاق به کار را به شما بدهد. با این حال، نظرات ضد و نقیضی در مورد آن ارائه شده است و برخی معتقدند که پاندای کونگ فو کار 4 آن چیزی نیست که انتظار می رفت.

4. گارفیلد; گارفیلد فیلم

به جرات می توان گفت که گارفیلد یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای فیلم و انیمیشن است. گارفیلد یک گربه نارنجی شیطون است که ناآگاهانه با ماجراها و چالش هایی روبرو می شود. مهم ترین چیزی که انیمیشن را به اثری جذاب و باکیفیت تبدیل می کند این است که می تواند بچه ها را بخنداند، اما یک فیلم گارفیلد برای بزرگسالان هم جذاب و خنده دار خواهد بود و هم باعث خنده بچه ها می شود.

در این فیلم غذا به صورت خلاقانه بخش مهم و جالب داستان است و شوخی های زیادی با آن ساخته می شود. اگر قسمت اول فیلم گارفیلد را دیده باشید، اودی، یکی از شخصیت های اصلی داستان را می شناسید. در فیلم گارفیلد رابطه دوستانه گارفیلد با اودی، سگ شایان ستایش داستان را خواهید دید. می بینید که چگونه Odie از شیطنت های گارفیلد ناامید می شود و به او کمک می کند تا بهتر رفتار کند.

شما حدس می زنید رویارویی و ارتباط این دو حیوان بامزه چه لحظات جالبی را برای شما بیننده رقم خواهد زد. به گفته منتقدان، انیمیشن جدید گارفیلد 2024 بهترین فیلم تاریخ این شخصیت محسوب می شود. زیرا لحظات خنده دار، جسورانه و هیجان انگیز زیادی وجود دارد.

5. من بیزارم; من نفرت انگیز 4

دنیای مینیون‌ها نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است و یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های انیمیشن دنیا محسوب می‌شود. به طور کلی، فیلم‌های Despicable Me درباره یک شخصیت شرور فوق‌العاده به نام Gru هستند که با عوامل خود به ماجراجویی می‌پردازند. تمام جزئیات انیمیشن 2024 هنوز منتشر نشده است، اما اکثر بازیگران تایید شده اند.

علاوه بر شخصیت های سری قبلی این انیمیشن، بازیگران و شخصیت های «من نفرت انگیز» با یک عضو جدید تکمیل می شوند که اتفاقات و چالش های جدیدی را به این خانواده معرفی می کند و لحظات هیجان انگیزی را رقم می زند. علاوه بر این، گرو به عنوان شخصیت اصلی انیمیشن، دشمن جدیدی پیدا کرد که به دلیل خطراتی که می دید مجبور به فرار به همراه خانواده اش شد.

6. اقیانوس 2; اقیانوس 2

یکی از بهترین کمیک های جدید 2024 موآنا است که داستانی حماسی و هیجان انگیز را با موسیقی زیبا روایت می کند. به طور کلی موآنا در زبان مردم جزیره پلینزی به معنای دریا است. در فصل 2 انیمیشن 2024، موانا با همکاران و دوستانش سفر جدیدی را آغاز می کند. در این سفر باید به موانا در یک ماجراجویی جدید در جاده ای خطرناک بپیوندید.

به طور کلی اطلاعات زیادی در مورد مانگای جدید وجود ندارد، اما چیزی که می توان حدس زد اضافه شدن شخصیت ها و حیوانات جدیدی است که به داستان اضافه خواهند شد. باید دید آیا قسمت دوم انیمیشن جذاب موآنا می تواند از نظر داستانی و بصری رضایت مخاطب را جلب کند یا خیر.

7. ربات وحشی ربات وحشی

در سال های اخیر انیمیشن های زیادی ساخته شده است که با موضوع ارتباط ربات و انسان مورد توجه مخاطب قرار می گیرد. انیمیشن ربات وحشی یکی از انیمیشن هایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد و انتظار می رود بینندگان زیادی را به خود جذب کند. در این انیمیشن می بینید که رباتی که برای زندگی شهری طراحی شده است، خود را در جزیره ای بیابانی می بیند.

داستان کشف و مبارزه این ربات برای بقا از آنجا شروع می شود که او از یک غاز یتیم مراقبت می کند تا از آن محافظت و مراقبت کند و حتی نامی برای آن انتخاب کند. در این بازی می توانید دوستی بین یک ربات و یک غاز را ببینید که در تلاش برای زندگی مشترک هستند. در این بازی ربات وحشی، شما یک داستان احساسی و طنز را دنبال می کنید که به شما نشان می دهد چگونه بر بایدها و نبایدهای اطراف خود غلبه کنید و زندگی خود را آن طور که می خواهید بازگو کنید.

8. تلما اسب شاخدار است; تلما اسب شاخدار

یکی دیگر از جدیدترین انیمیشن های دنیای سینما با نام Thelma a Unicorn است. این انیمیشن خانوادگی از نتفلیکس پخش می شود و در دنیای صورتی درخشان همراه با موسیقی اتفاق می افتد. یکی از مواردی که انیمیشن را جذاب و جذاب می کند، چالش ها و تجربیاتی است که شخصیت اصلی با آن روبرو می شود و می گذرد.

Thelma is a Unicorn نیز از این امر مستثنی نیست و این بخش مهمی از طنز فیلم را فراهم می کند. در واقع داستان حول محور یک اسب شاخدار صورتی می چرخد ​​که آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره در دنیای موسیقی را دارد. این انیمیشن 2024 بر اساس یک مجموعه کتاب دو قسمتی از نویسنده ایتالیایی ساخته شده است.

9. Sonic the Hedgehog 3; جوجه تیغی صوتی

سونیک، شخصیت نوستالژیک و دوست داشتنی بازی های ویدیویی، به لیست محبوب ترین انیمیشن های جدید سال 2024 بازگشته است. زمانی که اولین قسمت این انیمه در سال 2020 منتشر شد، با استقبال خوبی مواجه شد و به یکی از پرفروش ترین اقتباس های بازی های ویدیویی تبدیل شد. پس از این موفقیت، قسمت دوم این انیمیشن در سونیک 2022 با داستانی جدید منتشر شد و باز هم مورد استقبال منتقدان و طرفداران قرار گرفت. در مجموع قسمت سوم سونیک در پایان سال 2024 منتشر خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.