جمعه ۰۵ اردیبهشت ۰۴ | ۱۱:۲۷ ۳ بازديد
انواع مختلفی از انواع سبک را می توان به طور جداگانه یا ترکیبی از طراحی لوگو حرفه ای تصور کرد. دسته سبک آرم به شرح زیر است:
سبک کلاسیک: سبک کلاسیک برعکس سبک مدرن است و برخلاف سبک مدرن که احساس جدید بودن و جدید بودن را برانگیخته است ، از عصر سبک کلاسیک صحبت می کند و به قابلیت اطمینان برند می دهد. در این سبک ، سادگی طراحی اغلب طراحی شده است.
سبک مدرن: وقتی صحبت از غم و اندوه می شود ، بهترین انتخاب برای آرم سبک مدرن خواهد بود. جزئیات زیادی در این سبک وجود ندارد و فضاهای سفید و خالی بیشتری وجود دارد که در نهایت به یک طراحی شیک منجر می شود.
سبک سنتی: در مورد دوام سبک ، کالاها و خدمات سنتی صحبت می کند و وضعیت دلتنگی و فراموش نشدنی برای مخاطبان دارد.
Handmade Style: این سبک آرم کاملاً طبیعی است که گویی کسی با طراحی ترسیم شده است. این سبک این پیام را نشان می دهد که محصولات برند تولید می شوند و کیفیت کار دست ساز به مخاطب می پردازند.
نوع آرم متناسب با نام تجاری خود را انتخاب کنید
پس از انتخاب سبک آرم ، وقت آن است که نوع آرم را انتخاب کنید. با توجه به اینکه کدام یک از این موارد مورد استفاده در طراحی ، آرم از انواع مختلف آرم ، تصویر (نماد) و دو عنصر متن ساخته شده است. با توجه به نوع و ماهیت برند شما مشخص می شود که آرم شما یک تصویر ، نوشتن یا ترکیب تصویر است. انواع آرم به شرح زیر است:
آرم ویدیویی: این آرم از تصاویر ، نمادها و شکل های هندسی برای انتقال مفاهیم و پیام ها استفاده می کند.
آرم مکتوب (آرم): اگر نام تجاری با یک قلم خاص طراحی شده و به عنوان یک آرم استفاده شود ، به این آرم گفته می شود.
نماد یا علامت Lutter: در چنین آرم ها ، یک یا چند نامه از این مارک از نام شرکت ها و مارک ها استفاده می کنند.
آرم ترکیبی: این آرم ها از تصویر و نام تجاری در طراحی استفاده می کنند.
نوع رنگ را انتخاب کنید
برای سفارش طراحی سایت کلیک کنید.
رنگ ها نقش مهمی در طراحی آرم دارند. هر رنگ دارای انرژی و پیام خاصی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.
پیام هر رنگ چیست؟
قرمز: شادی ، هیجان
نارنجی: انرژی و قدرت
زرد: نشاط و خوشبختی
سبز: طبیعت و سبز
آبی: حس اعتماد و آرامش
سیاه: شیک و لوکس
سفید: مدرن
اگر می خواهید از چند رنگ استفاده کنید ، بهتر است یک آرم را طراحی کنید ، بیش از دو تا سه رنگ نیست و این رنگ ها متناسب با یکدیگر هستند.
سبک کلاسیک: سبک کلاسیک برعکس سبک مدرن است و برخلاف سبک مدرن که احساس جدید بودن و جدید بودن را برانگیخته است ، از عصر سبک کلاسیک صحبت می کند و به قابلیت اطمینان برند می دهد. در این سبک ، سادگی طراحی اغلب طراحی شده است.
سبک مدرن: وقتی صحبت از غم و اندوه می شود ، بهترین انتخاب برای آرم سبک مدرن خواهد بود. جزئیات زیادی در این سبک وجود ندارد و فضاهای سفید و خالی بیشتری وجود دارد که در نهایت به یک طراحی شیک منجر می شود.
سبک سنتی: در مورد دوام سبک ، کالاها و خدمات سنتی صحبت می کند و وضعیت دلتنگی و فراموش نشدنی برای مخاطبان دارد.
Handmade Style: این سبک آرم کاملاً طبیعی است که گویی کسی با طراحی ترسیم شده است. این سبک این پیام را نشان می دهد که محصولات برند تولید می شوند و کیفیت کار دست ساز به مخاطب می پردازند.
نوع آرم متناسب با نام تجاری خود را انتخاب کنید
پس از انتخاب سبک آرم ، وقت آن است که نوع آرم را انتخاب کنید. با توجه به اینکه کدام یک از این موارد مورد استفاده در طراحی ، آرم از انواع مختلف آرم ، تصویر (نماد) و دو عنصر متن ساخته شده است. با توجه به نوع و ماهیت برند شما مشخص می شود که آرم شما یک تصویر ، نوشتن یا ترکیب تصویر است. انواع آرم به شرح زیر است:
آرم ویدیویی: این آرم از تصاویر ، نمادها و شکل های هندسی برای انتقال مفاهیم و پیام ها استفاده می کند.
آرم مکتوب (آرم): اگر نام تجاری با یک قلم خاص طراحی شده و به عنوان یک آرم استفاده شود ، به این آرم گفته می شود.
نماد یا علامت Lutter: در چنین آرم ها ، یک یا چند نامه از این مارک از نام شرکت ها و مارک ها استفاده می کنند.
آرم ترکیبی: این آرم ها از تصویر و نام تجاری در طراحی استفاده می کنند.
نوع رنگ را انتخاب کنید
برای سفارش طراحی سایت کلیک کنید.
رنگ ها نقش مهمی در طراحی آرم دارند. هر رنگ دارای انرژی و پیام خاصی است که باید مورد استفاده قرار گیرد.
پیام هر رنگ چیست؟
قرمز: شادی ، هیجان
نارنجی: انرژی و قدرت
زرد: نشاط و خوشبختی
سبز: طبیعت و سبز
آبی: حس اعتماد و آرامش
سیاه: شیک و لوکس
سفید: مدرن
اگر می خواهید از چند رنگ استفاده کنید ، بهتر است یک آرم را طراحی کنید ، بیش از دو تا سه رنگ نیست و این رنگ ها متناسب با یکدیگر هستند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر