مهاجرت به قبرس (اقامت و شهروندی قبرس شمالی)

۱۵۸ بازديد


در این صفحه شرایط شهروندی و اقامت قبرس، هزینه زندگی در قبرس و همه چیز از صفر تا صفر را بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر شرایط زندگی در قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:

• اخذ اجازه اقامت از طریق خرید ملک.

• مهاجرت از طریق راه اندازی کسب و کار

• مهاجرت از طریق آموزش در قبرس

• اخذ ویزا همراه با دعوت به کار.

با خرید ملک به قبرس مهاجرت کنید

برای کسانی که می خواهند در قبرس زندگی کنند، خرید ملک در قبرس شمالی معقول ترین و اقتصادی ترین راه برای زندگی است. طرح های زیادی برای فروش و معقول ترین شرایط پرداخت وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی خود را برای ساخت خانه انتخاب کنید و اقساط بلند مدت بدون بهره تا 84 ماه داشته باشید.

تنوع خاصیت ، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی فوق العاده لوکس ، که بیش از یک سوم از آن در سایر کشورهای مدیترانه ای قیمت دارد ، یکی از جاذبه هایی است که افراد زیادی را به سمت مهاجرت از کشورهای نوردیک و روسیه جذب کرده است. -کشورهای زبان . هنگام خرید ملک در قبرس شمالی.

اساساً با خرید ملک، هزینه زندگی را پرداخت کرده اید و اقامت خانواده قبرس را به دست آورده اید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که سالانه بین 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس متغیر است، شاهد رشد سالانه سرمایه خود خواهید بود. به علاوه، هنگام تبدیل ریال به پوند، شما برنده اصلی معامله هستید.

خرید ملک در قبرس شمالی euromy؛ فروش و ثبت نام به پوند انگلیس انجام می شود، که تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما در ارز گرانبها بریتانیا است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا خرید شما در ترکیه معمولا به دلار و مدارک ثبت نام به لیر ترکیه می باشد. بله، املاک قبرس دارای چندین مزیت دیگر نسبت به ترکیه است که در جدول زیر به آنها پرداخته شده است.

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلاری - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به لیر

عدم اجازه فروش اموال به بیگانگان و فروش به مردم یا نهادهای دولتی ترکیه به نصف قیمت لیر ترکیه به قیمت مصوب دولت. . و هیچ محدودیتی در تعداد معاملات ملک برای هیچ کشوری وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی کشورهای آفریقایی و جنگ زده اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. همچنین محدودیت های زیادی برای اسرائیل اعمال شده است. ) .

مجوز فروش حداقل بعد از سه سال (فقط املاک آماده) مجوز فروش چند برابر حتی برای املاک پیش خرید شده و ناتمام

صرف نظر از قیمت فقط برای مدت معینی در خانه بمانید (البته تعداد تخت ها باید با تعداد اعضای خانواده مطابقت داشته باشد)

اشغال خارجی ها می توانند در مناطق خاصی از ملک در هر نقطه از قبرس در املاک و مستغلات زندگی کنند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی بدون مدرک و بدون قرارداد به خارجی ها فروخته می شود. اما مشکل اقامت ندارند).

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و شما نمی توانید تا زمانی که به طور کامل پرداخت نکرده اید برای اقامت درخواست دهید و می توانید ملک را به صورت اقساط تا ده سال پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک و مستغلات (به لیر) افزایش قابل توجهی نداشت رشد قیمت املاک و مستغلات (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، فقط 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و اشراف و سهم برابر با شهروندان قبرس

چه افرادی با خرید ملک اقدام به خرید مسکن می کنند؟

خریداران فردی و زیر مجموعه ها.

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• شوهر

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید برای مجوز جداگانه از پلیس مهاجرت (دختران و پسران مجرد تا 25 سال) درخواست دهند.

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. و با توجه به تجربه ما در زمینه سرمایه گذاری و مسایل مسکن، توصیه ما این است که برای کسانی که به دنبال خانه برای والدین خود هستند، دو ملک جداگانه خریداری کنید. می توانید برای والدین خود یک ملک مجزا (حتی به صورت سوئیت استودیویی یعنی واحد بدون اتاق خواب) بخرید تا اقامت دائم خود را دریافت کنند در غیر این صورت باید تعداد اتاق خواب های خانه خود را افزایش دهید نه صرفه جویی. برای شما.

آیا کودکان می توانند همزمان در آپارتمان زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شرکت شریک باشند، اما قوانین اخذ اقامت با مشارکت متفاوت است. بر اساس قانون مهاجرت، در صورتی که هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و اعضا) می توانند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر اقامت کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه افراد به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پس از اینکه این افراد گذرنامه ای با اعتبار کمتر از یک ماه از کشور مبدا خود صادر کردند، پلیس قبرس شمالی جرایم این افراد را از طریق سازمان اینترپل و در صورت نداشتن پرونده پیگیری می کند. ، می توانند متن را ببینند.

لازم به ذکر است که در قانون جدید قبرس شمالی 2024، محدودیت های زیادی برای افراد دارای تابعیت اسرائیل نیز اعمال می شود.

آیا امکان خرید اقامت دائم وجود دارد؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اجازه اقامت اقدام کند. این اقامت برای سه سال اول سالانه و از سال سوم تا پنجم به مدت دو سال است و در صورت داشتن شرایط زیر از سال پنجم به اقامت دائم تبدیل می شود:

• برای اقامت یک ساله، دو ساله و پنج ساله نیاز به تامین منابع مالی دارید (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک پیش خرید شده و 15000 دلار برای ملک آماده در هر سال اقامت). شرط لازم برای اجازه اقامت پنج ساله داشتن دارایی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک قبرس برای بیش از 6 هفته در سال (در 5 سال گذشته) است. اگر قصد سفر کاری را دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار مجوز اقامت خود را تمدید کنید و اجازه اقامت دائم دریافت نخواهید کرد.

• آدرس قانونی محل سکونت (اثبات اجاره املاک پیش خرید شده و ملک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی تایید می کند که هیچ بیماری عفونی وجود ندارد.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالک.

• گواهی ترخیص از کشور مبدا به تاریخ یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور جداگانه بوده است، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کند).

آیا با خرید زمین اجازه کار بعد از ساختمان را داریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما باید فورا نوع ویزا را تغییر دهید (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری). از آنجایی که وزارت کار قبرس شمالی در مورد کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکرده باشد یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• دانستن زبان ترکی (انگلیسی در کلاس دوم)

• در دسترس بودن تجربه لازم (مربوط به صنعت ساختمان، گردشگری یا آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

از خدمات پزشکی رایگان در موسسات دولتی مجهز بهره مند شوید

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه ترکیه به تحصیل ادامه می دهند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و دریافت مسترکارت و ویزا کارت (کارت اعتباری و کارت نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید پرداخت و اخذ وام بانکی

راحتی عالی در فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

با راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی مهاجرت کنید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر اساس جذب سرمایه گذاری استوار می کند. ارائه پشتیبانی خوب از کارآفرینان، تسهیل در دریافت مجوزهای تجاری و ارائه وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین، سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است تا به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشند. من در قبرس شمالی زندگی می کنم.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و انرژی بسیار بالا است. ساکنان قبرس سه برابر دانشجویان خارجی در این کشور هستند. و طبق پیش بینی ها تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور دیدن کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

علاوه بر این دو حوزه، هر فعالیت مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار مناسبی برای توسعه و بهبود دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک و مستغلات قبرس شمالی هجوم آورده اند و پروژه های ساخت و ساز با سرعت زیادی در سراسر کشور در حال انجام است.

اگر بخواهیم موضوع را در مورد یک رویداد امیدوارکننده بگوییم، باید چیزی مانند این بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مرتبط با امور دانشجویی

تعمیر تلفن همراه

آرایشگاه

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

ساخت کابینت و لوازم چوبی

تولید بلوک های ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران به ویژه در زمینه تملک مسکونی موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله دریافت می کنند و تمامی زیر مجموعه های آنها بدون نیاز به حمایت مالی اقامت دریافت می کنند (زیررده ها در همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای اخذ اقامت نیازی به ارائه هیچ نوع حمایت مالی ندارند و روند اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت می گیریم؟

خیر، پس از 6 سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، کارآفرین می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس برای تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• حضور در دانشگاه

ثبت نام در دانشگاه هایی که دوره های پاره وقت ارائه می دهند. مانند دوره های زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و یا مدارسی که دوره های نیمه وقت مانند آموزشگاه های فنی و حرفه ای ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانشجو (اعم از دانشجو یا دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما دوست او که بالای 18 سال سن دارد باید توانایی مالی را به دولت نشان دهد. (اکنون 25000 دلار به بالا)

دانشجویان و زیردستان از تمامی تسهیلات دولتی به صورت رایگان برخوردار می شوند و می توانند حساب بانکی افتتاح کنند.

در این صفحه به تفصیل در مورد دانشگاه قبرس شمالی توضیح داده ایم.

مزایای مطالعه قبرس شمالی معایب منطقه مطالعه قبرس شمالی

عدم نیاز به درآمد - مالیات کم - استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز درمانی دانشگاهی و سایر موسسات دولتی - امکان اخذ ویزای دانشجویی، فرصت اقامت دائم - الزام به خروج از کشور در اسرع وقت برای تکمیل

اخذ اقامت قبرس با دعوت به کار

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که اگر فناوری خارج از جزیره دارند و می خواهند آن را به تجارت خود در قبرس بیاورند، برای متقاضی دعوت نامه ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم توسط کارفرما قیم قانونی کارفرما خواهد بود.

علاوه بر این، کارفرما موظف است مبلغی را در بانک به نام کارمند خارجی خود مسدود کند. تمامی این محدودیت ها بر عهده کارفرمایان است تا افرادی که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و فیلترهای اولیه دولتی (توانایی مالی و کارت سلامت) را گذرانده اند در اولویت قرار دهند.

کارفرما موظف است حداقل دستمزد تعیین شده توسط وزارت کار را به کارگر پرداخت کند و علاوه بر آن حق بیمه ماهانه کارمند را نیز بپردازد. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 20000 لیر ترکیه است.

اقامت و مهاجرت به قبرس با تمکن مالی

اخذ ویزای موقت سالیانه برای فاند و اجاره خانه نوعی اقامت در سال های گذشته بود که در قانون جدید سال 2024 حذف شد. در این نوع ویزای موقت; مبلغ کمک هزینه باید بیش از 25 هزار دلار باشد. لازم به ذکر است که وجوه باید در حساب شما گردش کند و از لحظه درخواست تا زمان دریافت اقامت در حساب شما موجود باشد (دو ماه یا کمی بیشتر طول می کشد). افراد دارای امکانات می توانند برای ویزای یک ساله در رده خود درخواست دهند و هیچ هزینه اضافی برای آن دسته لازم نیست. (کلاس ها بخشی از سیستم اسکان هستند).

همه افرادی که از این طریق مسکن دریافت می کنند، مانند سایر انواع مسکن از مزایای بدون دولت بهره مند می شوند.

پاسپورت قبرس برای اخذ اقامت قبرس شمالی یورومای با سرمایه گذاری

جالب است بدانید که قبرس شمالی گذرنامه را برای پول نمی فروشد. دلیل این امر حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها از جمله قبرس جنوبی و یونان سعی دارند با فروش اتباع به خارجی ها در ازای مبالغ هنگفت، ضعف اقتصادی خود را جبران کنند. این امر باعث هجوم جنایتکاران ثروتمند می شود که به دنبال هویت جدیدی برای پوشش جنایات خود هستند و امنیت کشورهای خود را به خطر می اندازند. قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از میزان سرمایه گذاری در 5 سال اول اقامت، مهاجران به دقت و با دقت اندازه گیری می شوند. و پس از 5 سال ارزیابی راه برای دریافت کارت اقامت در مرحله اول و پاسپورت در مرحله بعد هموار می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.